особливості просування мистецького продукту у соціальних мережах

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Цікавий та дуже корисний контент сьогодні доносили до студентів Косівський інститут прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ ліжникарка у п‘ятому поколінні, засновниця бренду «Веретено» Галина Томащук та менеджер бренду Анна Бондаренко. Говорили про особливості просування мистецького продукту у соціальних мережах. Студентів цікавили методи маркетингу та алгоритми заснування та розвитку власного виробництва.

Отримані поради та настанови будуть цінними під час реалізації творчих ідей! Вдячні співорганізаторам акції — працівникам Косівського музею народного мистецтва та побуту Гуцульщини!