Цікавий та дуже корисний контент сьогодні доносили до студентів Косівський інститут прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ ліжникарка у п‘ятому поколінні, засновниця бренду «Веретено» Галина Томащук та менеджер бренду Анна Бондаренко. Говорили про особливості просування мистецького продукту у соціальних мережах. Студентів цікавили методи маркетингу та алгоритми заснування та розвитку власного виробництва.
Отримані поради та настанови будуть цінними під час реалізації творчих ідей! Вдячні співорганізаторам акції — працівникам Косівського музею народного мистецтва та побуту Гуцульщини!
http://kipdm.lnam.edu.ua/instytut/novyny/osoblivosti-prosuvannya-mistetskogo-produktu-u-sotsialnikh-merezhakh#sigProIdd88e86bea1