№з/п |
Вид роботи |
Цільова аудиторія |
Строки виконання |
Відповіда-льний |
1. 1 |
Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування) |
Педагогічний персонал; тех-нічний персонал. |
Вересень |
Адміністрація |
2. 2 |
Обговорення та прийняття правил поведінки в групах |
студенти |
Вересень |
Куратори груп |
3. |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Студенти, працівники |
Вересень |
Адміністрація |
4. |
Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти |
Учасники освітнього процесу |
Жовтень |
Відповідаль-ний за роботу сайту |
5. |
Підготовка методичних рекомендацій · з вивчення студентського колективу; · розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Педагоги, куратори |
Листопад |
Практичний психолог |
6. |
Проведення навчальних семінарів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. |
Педагоги |
Січень |
практичний психолог |
7. |
Співбесіда за результатами діагностики студентської групи |
Куратори |
Протягом року |
Практичний психолог |
8. |
Консультування кураторів та вихователів психологом, з проблемних ситуацій. |
Куратори, вихователі |
Постійно |
Практичний психолог |
9. |
Міні-тренінг до Міжнародного дня боротьби проти насилля «Попередження булінгу серед підлітків» |
Студенти ,1 курс |
Жовтень |
Практичний психолог |
10. |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
Батьки |
Протягом року |
Практичний психолог |
11. |
Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми |
Батьки |
Протягом року |
Практичний психолог |
-
COMMENTS
- Перегляди: 682