Гуртожиток Косівського інституту ПДМ ЛНАМ – це чотириповерхова будівля.
У приміщенні гуртожитку створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, тумбочками, шафами, столами та стільцями. В кімнатах проживає по 2-3 особи.
Адреса гуртожитку: м. Косів, вул. Гоголя, 13.
Вартість проживання — 450 грн. за місяць. детальніше....
Оплата проживання здійснюється за півріччя, можливий безготівковий розрахунок.
Станом на 1 січня 2021 року вільні місця в гуртожитку відсутні.
Першочергово місця у гуртожитку надаються іногороднім студентам; студентам,
які відносяться до пільгових категорій та студентам нового набору.
Усі студенти денної форми навчання мають можливість отримати місце у студентському гуртожитку.
За можливості, у період навчально-екзаменаційної сесії місцями у студентському гуртожитку забезпечуються студенти заочної форми навчання.
Кухні для приготування їжі та душова кімната гігієни розташовані на поверхах; ізолятор, кімната для прання, кімната вихователів, практичного психолога та медичної сестри – на першому поверсі.
Біля гуртожитку розташований спортивний майданчик. У гуртожитку діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя.
Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного
характеру.
Порядок поселення студентів в гуртожиток
- Студенти, які проживали в гуртожитку і надалі бажають проживати в гуртожитках, подають заяву встановленого зразка завідувачеві гуртожитку до 30 червня поточного року.
- Абітурієнти (вступники), які бажають проживати в гуртожитку, подають заяву встановленого зразка завідувачеві гуртожитку до 20 серпня (лише після внесення їх до наказу на зарахування).
До 01 вересня – студенти, які внесені до списків осіб, рекомендованих до поселення, оплачують за проживання у гуртожитку та здають завідувачеві відповідного гуртожитку копію квитанції про оплату за проживання в гуртожитку.
Для поселення в гуртожиток необхідно подати:
- заяву на поселення (подається студентом особисто);
- копію паспорта ( реєстрація)
- медичну довідку №086 (флюрографічне та дерматологічне обстеження);
- 4 фото, розміром 3*4;
- квитанція про оплату за проживання (за півроку).
Для реєстрації місця проживання необхідно:
- виписка з попереднього місця проживання;
- зняття з місця проживання - на основі довідки про те, що є студентом;
- паспорт чи свідоцтво про народження;
- квитанція про оплату держмита за реєстрацію;
- для юнаків, які досягли 16-тирічного віку – приписне посвідчення.